20 Kasım 2012 Salı

PORTO 2

             Nasil devam edeyim bilemedim, Sevgili  birtekask.blogspot.com demis ki :       
 YASLI BIR RUH.
ne guzelde demis aynen oyle. Bir o kadar da huzunlu ve artistik.
ilk gun bavulllari odalara firlattigimiz gibi, hemen haritalari edinip gunumuzu programladik.
Vakit ogleyi buldugu icin guruldamakta olan midelerimizi senlendirip, eski sehirin daracik ve inisli cikisli sokaklarindan nehire dogru bir yuruyus ardindan bir saatlik tekne turu yaptik.Sonrasinda hediyelik esya dukkanlari ve aksam yemegine hazirlik.
Aksam yemek kismini gecistirmek olmaz, soyle kallavi bir yerde sanimiza yarasir olmali dedik ve Vinhas D`Alho `yu (Ismini umarim dogru hatirliyorumdur ) aramaya basladik. Derslerini calisan arkadaslarimiz buranin, guzel, leziz, ve havali bir yer oldugunu soylediler . Nitekim de aynen oyleymis bayildik, en cokda garsonumuz Petro `ya. Yuzunde kocaman bir gulumseme ve sabir ile butun bi aksam bize hizmet etti. Her yemegi , ikrami, ve sarabi sunarken uzun uzun anlatti. Bizde kendisine ve defterlerine ovgu dolu sozlerimizle eslik ettik....:)))))

Porsiyonlar oldukca buyuk. Guzel olan ise, garsonlarin bunu onceden soyleyip, istersek paslasabilecegimizi belirtmeleri. Sasirtici degil mi? Hic bir yerde rastlamadim !

 6. kopru ve ufukta gorunen de atlas okyanusu....
Garsonumuz Petro *:*
Cok havali bi o kadan da leziz....

JAzzzzz bar ugruna tirmandigimiz merdivenler.
Vazgecip tekrar otele donus...Bu gezilerin en guzel yani ,kendimizi tekrar genc kizlar gibi hissetmemiz, ve bol bol simarmamiz..
Gun batimi ve gece manzarasi...
Hemen hemen her balkonda camasir asiliydi. Yagmur icin cozumude uzerine naylon orterek bulmuslar :)



Sanirim cok uzattim :(
Haydi bana eyvallah !

9 yorum:

özlem öztürk dedi ki...

Valla hiç çok uzatmamışsın. Tadı damağımda kaldı ve yetmedi:) Yemekler muhteşem gözüküyor. Porto için gurme seyahat diyorlar, demek ki haklılar. Biz de düşünüyoruz bu aralar ama netleştiremedik bir türlü. Restoranı unutmayacağım ama gidersem:)
Sevgiler

ikisatirdokturmelik dedi ki...


Sevgili Ozlem, Biz Porto yü çok sevdik.Bir daha gitmeye deger olduğunu düşünüyoruz. 2 gun az geldi. Yemeklerini de ınsanlarını da çok beğendik ve ayrıca çok ucuz, özellikle taksi uç kuruş diyebilirim. Kesinlikle gitmelisiniz..:)

Heyyfi dedi ki...

Eşimle en büyük keyfimiz, dünyayı gezmek. Porto'ya yolumuz düşmedi. Lizbon'a gitmiştik. Ama okudukça, içimden bir ses , Porto, Porto diyor :))
Sevgilerimle...

Hayatın Tatları dedi ki...

111 numaralı binada ki kadına sesleniyorum kazak öyle asılmaz :) yazının geri kalanına hiçbirşey demeyip kıskıs kıskanıyorum sadece :)
ebru abla kırk yılda bi kocamla paris gezisi planlıyoruz bu fotolara bakıp meraklanmaktan programı sizin eve doğru değiştircem artık :)

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Keske, her zaman bekeriz. Daha Esra hanim gelemedi. Sanirim 2013 bizim son sene donuyoruz gibi gibi :) acele edin derim :)

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Heyfii, icindeki sesi dinlemelisin ! yazilardanda belli oldugu uzere, dibimiz dustu:)

Aylin dedi ki...

Fotolar yine senin mutevazi telefondan di mi :)) Cok güzel, bu arada ben cevabı da burdan buldum, hayırlısı olsun, herhalukarda amac grubu dagıtmamak, opuyorum

Hayatın Tatları dedi ki...

Hayırlısı tatbiki ama gurbet zordur dönün tabii... Gezmeye yine gidilir :)

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Aylincim, eksikliğini hissettik .Artık dönünce tekrar geziler düzenleriz. Nasil olsa hepimiz bı zaman geleceğiz Ankara' ya...