26 Kasım 2012 Pazartesi

IKI FILM BIR ARADA

Oyuncular: Meryl Streep, Tommy Lee Jones, Steve Carell
Müzik: Ingrid Michaelson, Shawn Mullins, Stephan Sechi, Al Green, Annie Lennox

Bayildim,bayildim,bayildim... Hosca vakit gecirebileceginiz muhtesem bir film.
Muzikler, duygular ve duygularin muzikte bulusturan  sozcukler, bu kadar mi guzel cukkk oturur ..bayildim bayildim bayildim.
                                                   
                                                                OLUM UYKUSU
                                                                 Ispanyol Sinemasi

Bu filmi de tavsiyesi uzerine izledim.(www.oglakkizlari.blogspot.com). Enterasan bir filmdi, sabirla sonunu bekledim. Olmasi gerekenin olacagini bekledim.Yani kotulerin kaybedecegi, iyilerin kazanacagi bir son :(
bir dunya :( .......hani hep oyle olur ya.....
Fakat apartman , Mimi`nin evi, ve asansore bayildimmmmm...

Sanirim bu yazinin sonunda , Bu kadar bayilana ayiltan yok mu ? olacak !
Iyi hafta baslari....
Iste oyle.....

6 yorum:

www.macerakitabim.com dedi ki...

Merly Streep en sevdiğim kadınımdır, bir de Juliet Binoche... Oynadıkları her filmi seyretmekten çok keyif alırım. Bu filmi seyretmedim ama hemen seyredeceğim. Dün akşam ''The House of the spirits'' i seyrettim internetten ve dedim ki Merly için ''bu kadın harika''

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben de bayıldım.
Nolcakki.

Gururlu anne Çiğdem

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Meryl Streep benim de favorilerim arasında...Svg....

Heyyfi dedi ki...

Mutlaka izleyeceğim.
Zaten en sevdiğim kadın oyunculardandır.
Yüzündeki "güçlü kadın" duruşuna bayılıyorum.
Paylaşım için teşekkürler.
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Hava soğuk ve yağmurlu,tam film izleme havası yani..:))
Ben bi kahvede yapimm hemen,bu filmler yok bende ama bi romantik komedi vardır herhalde indirdiklerim arasında..
Sevgiler canım..

durutarifler dedi ki...

Üstteki filmi not ettim. bu tür filmlere bayılırım zaten
Paylaşım için teşekkürler
Sevgiler