24 Mart 2013 Pazar

IC SIKINTISI VE KANAVICELER


Ben bilmem diye bir sey yok aslinda, bunu kendime hep soylerim ama uygulamada biraz sikintim vardir. Sevgili arkadaslarimin gazlamasiyla bulastim bu kanavice isine . Pek de iyi oldu haftalardir bir elimde igne bir elimde iplik bi gayret isledim bunlari.. Daha once yapmisligim yok. Baskasinda gorur;" ayyyy ne guzel olmus " der gecerdim, heveslenirdim icten ice...
Ama..... simdi ben de yaptim yazin cercevelenip duvarlarimi susuleyecek.
Tabi kafamdaki cerceveyi bulabilirsem, aslinda diyorum ki, onu da mi ben yapsam :)

Neden olmasin ham cercevi eskitme mavi boyarsam olur bu is sanki _`?=)(/&%ç*"+


Sadece bunlari yapmadim , iki  de kitap okudum.
Ozellikle Mahir Unsal Eris`in kitabina bayildim.
Cok sicak ve yalin bir anlatim. Hikayeler bizden.
Kucukcuk  bir yerinden yakalayip soyle incecik bir tel ile sizletiyor inceden.....
 




Bir digeri  "Mona Lisa'nın Dudakları "  Pierre Lepere  bunun icinde, enterasan bir kitap diyebilirim. Soyle icinizde merak uyandirmak adina ; Da Vinci `nin yaninda olan Salay`in, surgundeki Cem Sultanin torunu oldugunu soylemekte???????????

TURKAN `ni hala okumaktayim.....


ve iste kanavicelerimmmmm






Bakinca resimlerine icim acildi . kasvetli sikici Cenevre havasinda...

Herkese iyi haftalar..... bol gunesli ve civiltili.......

Oyle iste.......

6 yorum:

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

hepsi de süper olmuş, çok cici...bol bol seyredersin artık hepsini...ellerine sağlık...sağlıklı ve mutlu günler sana...

Heyyfi dedi ki...

Çok hoş olmuş kaneviçelerin. Sanki ben bile yapmak istedim:))
Özellikle kelebeklere bayıldım...
Kitap bilgileri için de teşekkürler...
Sevgiler...

Demlikalem dedi ki...

Ooo, masallah, hem okurum hem ilmek ilmek islerim diyosun yani :) imrendim walla.. Havalar nasil olursa olsun, gonlun gul gulistan olsun ins. Sevgiler...

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Sevgili Heyficim; bence denemelisin cok zevk aldım yaparken , terapi gibi oldu....
Sevgiler...

Sevgili demlikalemcim, güzel dileklerin icin tesekkurler icim isindı ama ben güneş ısterim illa ki:)
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

merhabalarrrrr
bir torunum var 22 aylik
birbirine benzeyen seyler icin
aynini....diyor
simdi ben size diyorum...aynini
bende bayiliyorum bu kucuk ,zarif ,eglenceli islere
sevgiler bahcemden

Aylin dedi ki...

Çok beğendim kanaviçelerini Ebrucum, eline sağlık, çok güzel olmuşlar.