25 Şubat 2013 Pazartesi

MONTREUX VE BASKETBOL




Bu hafta sonu oldukca yogun bir o kadar da yorucuydu. Cumartesi ve pazar Isvicre basketbol liginin yari final ve final maclari vardi. Buralarin en guzel yani bu coskuya cocuklarida dahil etmeleri, soyleki yari final oynayan takimlarin, minileride kendi aralarinda oynuyorlar , yani kucuk bir lig onlar icinde hazirlamis oluyorlar ,
karsilasma icin salona cikan abilerinede eslik ediyorlar.
Bizim mini aslanlarimiz yari finalde elendiler ama Lion de Geneve takimi sampiyon oldular.
Ben, ilk defa profesyonel bir basketbol karsilasmasi izledim. Bu ne cosku yawwww!!!!
Inanilmaz keyif aldim bayagi bir taraftar oldum, macin sonunda nerdeyse saha atlayiverecektim ,o denli yani :)

Mac aralarinda Montreux`de biraz gezer fotograf cekerim diye dusunmustum ama mumkun olmadi.
Montreux baska sefere kaldi, saglik olsun ne diyelim....


Ve mutlu son... kazanmanin gururu ve coskusu...


Bakalim Bizim kucuk aslanlar , daha dogrusu aslanciklar ne zaman kupa ile gelecekler....
Bana ne olur bilemiyorum...
o zaman saha atlarim..
tutmayin uleeeeeee....
sevgiler......






6 yorum:

Esra dedi ki...

Çok gurur duydum çok aslancığımla, yavrum benim yavrum...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

Aferin Efe`ye...

Joujou dedi ki...

Ne tatlılar :)
Çok gurur verici gerçekten. Başarısı daimi olur dilerim...

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Tenkyu, umarım öyle olur . İnsanın çocuğundan gururlanmasıda değişik bir duyguymuş:)..
Sevgiler..joujou...

Oglak Kizlari dedi ki...

Takım ruhu diye buna derim.
Sporla ilgilenen çocukların kötü alışkanlıkları olmuyormuş. Darısı başımıza ne diyelim.

Umutlu anne