9 Ocak 2012 Pazartesi

DOSTLUK VE SEVGI

Bir arkadasimin tavsiyesi uzerine bir kitap okudum. Ismi " Atesbocegi yolu "
Kitabi okurken her sayfasinda insan kendinden birseyler buluyor. Ergenlik doneminin sancilarini,dostluklari, asklari, aile olmanin ne demek oldugunu, olumsuzluklar Karsisinda el ele, omuz omuza mucadeleyi anlatan su gibi akip giden bir kitap bu arada son 50 sayfa goz yaslarinizda su gibi akip gidebilir yaninizda mendil bulundurmaniz onemle tavsiye olunur eger benim gibi aglaksaniz.

Aslinda hep bildigimiz ama ihmal ettigimiz, gunluk kosturmacada unuttugumuz kucuk gibi gorunen ama aslinda yureklerimizdeki kocaman yer tutan sevgileri hatirlatan bir kitap.

Kitabi okurken bir tek seye cok uzuldum, hatta sayfalari cevirdikce gipta ettim,hatirlamaya calistim benim de var mi?.....Dusundum aradim taradim gecmisimi ve ne yazik ki yok.... ne mi?
COCUKLUK ARKADASIM ....

Neyse cok uzatmayalim yine honkur,honkur olabilirim..AMAAAAAA sonradan kazandigim super super kizlarim var hepsini cok seviyorum...

Kitabin Adi : Atesbocegi Yolu
Yazar. : Kristin Hannah
Ceviri. : Elif Tozlu


Soru sormadan, seni yargilamadan,bogmadan,suclamadan, hep dinleyen...
Imdat dediginde yaninda olan, sen daha soylemeden ruhunu goren,canini acitan ama kanatmayan,gozundeki yasi silen, bir suru abuk seylere gulduren,saatlerce dedikodu yaptigimiz........DOSTLARIMIZ......

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben şanslılardanım. Benim çocukluk arkadaşlarım var. Hem de bebeklik... Bak birinin blogu da şu: http://zamandegerlidir.blogspot.com/ Özledim. Öperim.