4 Kasım 2011 Cuma

SADECE 12

Sadece 12 evet bu olaylar basladiginda henuz 12 yasindaymis.Avukatlara sormuslar peki 12 diyorsunuz ama gosterdigi yas kacti 8,9 gibi....yil 2002
Olay tam bir vahset .....bunu yapanlar ilcenin butun kamu kuruluslarindaki calisanlar bankacilar muhtar en acisi da din ve AHLAK bilgisi ogretmeni ve halkin canini namusunu malini korumakla yukumlu yuzbasi....toplam 26 kisi ve pazarlayan iki kadin......Uzerinden tam kocaman 9 sene gecmis biz duyarsiz ve gudulen bir toplum olarak unutmusuz...sadece olay oldugunda daha sonra mahkeme asamasinda ve simdide yargitay kararinda hatirlamisiz...VE karar iyi halden ceza indirimi neeee nasiiiiilll olabilir .Burada aklima tek bir sey geliyor herkes kendini heryonden kollasin!!!!!!!

Insan olarak insanligimdan utanc, bir kadin olarak aci duyuyorum....( boyle diyorum yerine konacak uzuntumu anlatacak kelime yok)..Bir anne olarakta bunlari yapan igrenc mahluklarin katili olmak istiyorum....

Toplam 4 ameliyat gecirmis hic bir zaman sirt ustu yatamamis tedavisi aylar surmus bu bendendeki yaralar.Ruhundaki aklindaki yaralar ... nasil iylesir keske ruhumuzdaki aklimizdaki yaralarda bir dikis atilinca yada pomat surunce geciverse....suan universite sinavina hazirlaniyormus yasamin kiyisina cikabilmek icin kendine yeni bir liman bulabilmek icin...

En onemli sorun yine toplumun ahlaksizligi,ahlak erozyonu,ahlaki degerlerin kaybi , adini ne kayorsaniz koyun bunlardan biri, derecelerine gore degisir ama temel sorun AHLAK.....
Artik halki din diye uyutmayi birakip, ahlakli ve guzel insan olmayi butun insanlarin kafalarina vura vura her nasil anliyorsa herkesin anlayacagi dile gore anlatilMALI....


Bu arada toplumun gene depremi teroru unutuverdi......Balik hafisaliyiz. Bence herkese bedeva B12 (doktorum dogru soyliyorum dimi hafisa icin b12 gerekli) dagitilmali...

Ama bunlari ofkeden soylediklerim.. icimin atesinden ....Kalbim herzaman bunlarin kucucuk bir azinlik oldugunu biliyor ,yine biliyorum ki toplumun ahlakli ve duyarli insanlari bunlarin ustesinden gelecek....yani hic birzaman UMUTSUZ degilim...

AHLAKLI GUNLER.......

2 yorum:

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

ben soyleyecek hicbirsey bulamiyorum, daha yeni okudum karari veren hakim soyle demis; begenmeyen itiraz etsin... Artik haberleri dinlemeye korkuyorum, yorum yapamiyorum...

ikisatirdokturmelik dedi ki...

yini benzer bir olay ... anne 5 tl karsiliginda kucucuk kizini satiyormus cocuk hamile kaldiginda ortaya cikmis...kanim cekildi...bende gazete ve haberleri takip etmeye korkuyorum....