22 Kasım 2011 Salı

AMA NE ? AMA NASIL?

Bu aralar bagladim yine mutsuzluga...icim hep ofkeli kavga edesim var bagirasim var. Yapiyorum da bu dediklerimi, en yakinimdakilerle basladim cok sukur....sebebi ne derseniz ki : ben bilemedim bulamadim. Muayyen gunu yaklasmis diye bilirsiniz ama degil cunku cikolatalari henuz kemirmiyorum. Hava olabilir belki, ama o da degil cunku Cenevre de kis ayi olmasina ragmen ogleden sonralari piril piril gunes var..Diziler mi kitaplar mi kiydi icimi...nickkkk o da degil.. Alisverisim mi geldi ondan da oooootuuuuuu geldi her magaza birbirinin ayni gibi, bir sey moda olunca en basitinden en kalitelisine tepeden tirnaga ayni o da acmiyor icimi....neyse, yine ben umut edeyim ve tez zamanda cikayim bu ruh halinden....INSALLAH....

Icimi costuracak birseylere ihtiyacim var. Ama ne ? Duygular selale olmali, ama nasil ? Yeni atilimlar yapmali ama ne ? Atil kurt moduna gecmeli ama nasil ? Tavsiyeniz :)

Tavsiye 1- Muska yaptir tak boynuna salla salla dur.
Tavsiye 2- kursun dokturmek.
Tavsiye 3- nazar var diye ,nazar duasi okutmak birilerine...

Isimiz allaha kaldi sanirim. Hadi bana kolay gelsin..

2 yorum:

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Resimlerine ne oldu arkadaş, hadi devam...

ikisatirdokturmelik dedi ki...

yapacam insallah tekrar...insallah