17 Ekim 2011 Pazartesi

SERENADE FUR NADIA

Bu hafata sonu Zulfi livanelinin SERENAD adli kitabini okudum bayildim roman icinde roman vardi basi sonu olaylarin gelismesi beni benden aldi.  Karekterler, olaylar yakin tarihimizi soyle bir hatirlamak hepsi mukemmeldi okudugum her sayfa bir film karesi gibi canlandi gozlerimde ve hatta ruyamlarimda bulustu benimle... sakin abarttigimi dusunmeyin OKUYUN ve gorun...
Bu arada kitabi okurken tarihin icindeki dramlari, aslinda bu dram kelimesi hafif kaliyor vahsetleri hatirlamak !!!!!  ..... (cok aci)  bazi olaylara karsisinda hic birsey yapmamanin da suca katilim oldugunu dusundurdu bana.... tabii ogunku sartlarin ne oldugunu iyi bakmak ve donup donup bakmak lazim haksizlik yapmamak adina...cok anlatmayayim OKUYUN ve gorun.....

Beni taniyanlar bilir..Bu defa gercekten ama gercekten once kitabin sonunu okumadim..hadi kizlar okuyun ve kitap uzerine konusalim, paylasalim.....Ne demis YUNUS EMRE
                                                                               PASLATIGIN SENINDIR,BIRIKTIRDIGIN DEGIL..
                  Iyi demis guzel demis.saygiyla egilmek lazim...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne demiş ne demiş? Bir daha söyle bakiyim? Yunus Emre "paslaştığın senindir" mi demiş?

Adsız dedi ki...

aynen oyle