31 Ekim 2011 Pazartesi

BENCE Su siralar 3

HAFTANIN TURK FILMI : PRENSESIN UYKUSU (Yazan ve yoneten CAGAN IRMAK) yine kalitesini ve farkini koymus, muhtesem.... aglarken gulduren salyanin sumugun birbire girdigi, tuylerimin diken diken oldugu bir filmdi.Ozellikle catlak ihtiyara bayildim..butun karakterler cok yakismis oyunculuk mukemmel...yalin,basit masalimsi.....
Siddetle izleminizi tavsiye ederim...Bu filmi daha once duymadigima ve izlemedigime cok uzuldum ..demek ki filmin promosyonu eksik yapilmis....



HAFTANIN YABANCI FILMI: TRESPASS ( Nicolas Cage,Nicole Kidman) Hic masraf edilmemis. Dekor ve kostum film boyunca ayniydi. tek bir ev sahnesi olan abuk bir filmdi.Hakan`la ben yaklasik 10 dakika bu Nicole olamaz hayir hayir bu Nicolas degil diye izledik bunlarinda suratlari botoks kurbani olmus..Oldurecek zamaniniz varsa buyrun oldurun......



HAFTANIN KITABI : AKLINDAN BIR SAYI TUT Arkadasimin tavsiyesi uzerine (hayatmutfaktaguzel.blogspot.com) basladigim bir kitap henuz bitiremedim.Simdilik sunu soyleyebilirim HEYECANLI.... .bittigi zaman anlatirim..


Eyvallahhhhhh

2 yorum:

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

supersin, filmleri bir de turk ve yabanci diye seyretmen var ya, daha ne demem gerekir bilmiyorum

ikisatirdokturmelik dedi ki...

sozun son buldugu yer .tam bir elestirmen mi desem yoksa sesiz sinemami desem bilemedimmmmmm