21 Eylül 2011 Çarşamba

4 MEVSIM VE ASK......

ASK uzerine herkesin bir kac satir karalamisligi vardir ve bende kusur kalmayayim benim neyim eksik diyerek haddimi asarak iki satir dokturmek istedim.
Iklimlerim halleri  mevsimlerinkiyle benzerlik gostermekte bence..kisacasi demem o ki  ASK in halleriyle ayni  gibi geliyor bana ne demek istiyorum '''???!!!)(/&%????!!!!XXXX.... 
Soyle ki;
Ilk bahar,  ici kipir kipir ask arayan aska acik, kalbini carptiracak herseye yuzunu donmus, acilan sacilan.....(cicekler acti. arilar ordan oraya konmakta.disarda ve icinde ilik bir urperti)
Yaz, Buldugu bu aski pekistiren arsizca yasayan ramantizmin doruklarda oldugun ,olur olmadik herseye tebessum ettigin ,herseyden basinin donmesi, yani  sokaga cikamama durumu... :) (gunes gokte simsacak , disari iceri 40 derece)...... :)
Sonbahar, neden huzunu hatirlatir tabiki sevgili terk etmistir arkasina bile bakmamistir.  iki gozu iki cesme durmadan salya sumuk gezme durumu ....ahhh ahhhh ben ne yaptim ziriltilari ( ruzgar ve yagmur  ) 
Kis, yalnizsin icin disin soguk (disari -10 derece ) isitacak kimsen yok bekle ki gelsin ilkbahar.....


Insanlarin asik olma durumlari birine asik olmak midir? Yoksa asik olunan ASK in kendisimidir?
Ya da her ikisinide hissetmek midir? ..... Gelmesine izin vermek , dibine kadar yasamak , ruhuna bedenine girmesi ve giderken de o aciyi hissetmek...


Ne demis YUNUS EMRE   Aski olan, ari namusu neyler...........







1 yorum:

Unknown dedi ki...

Valla kisin ask daha cok uyuyor bana. Yazin kimseye dokunmak bile istemiyorum. Kisin sicacik sokuluyorum kocama. Ohhh, ne guzel...