10 Haziran 2013 Pazartesi

GEZI PARKI



Bizler de " Gezi Parki Eylemi" ne buradan desteklerimizi gonderdik, gecen hafta..
Ama goruyorum ki gecen haftadan bu haftaya degisen hicbirsey yok.
Hala oteleme, bagirma, cagirma, halki ayirmaya devam..
Hedef aranmakta, suclu aranmakta, herzamanki gibi....
Donup bakilmamakta vicdanlara...

Gelecegimizi emanet ettigimiz genclerimiz, buyuklerinden daha sagduyulu davranmakta...
Hepside kocaman gonullere ve vicdanlara sahipler..



Uzun zamandir elim gitmiyor klavyenin tuslarina, canim cekmiyor ,suraya iki satir doktureyim,
Aslinda yazilmayi bekleyen Santiago de Compostela gezisi var. Ama bende is yok :(
Oglumun dogumgununde iki satir dokturup, huzurlarinizdan ayrilacagim .
Taaaaaaa ki eylule kadar...
Yani  " eylul de gel " turkusunu soyleyerek...

sevgiler....

2 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

İzmir' den merhabalar,
Her yer Gezi Parkı her yer direniş...İnşallah güzel günler göreceğiz güneşli günler...Canım bloğunu çok beğendim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Tesekkurler,coktaaaaaaaaaaaannn geldim...
Sevgiler...