9 Eylül 2012 Pazar

DOGA DEMEK PIKNIK DEMEK

SIGNAL DE BOUGY

Buralarda piknik yaptigimiz hos vakit gecirdigimiz mekanlardan biri...Hos vakit gecirdigimiz aslinda hafif kalan bir kelime oldu sanki!!!! aciyippppp eglendigimiz demek daha dogru :) cok sevgili arkadaslarimizla....
Genevre - Lozan arasinda  Rolle yamacina kurulmus muhtesem manzarasi ve herseyin icinde oldugu bir alan , buralarin en guzel yani sanirim,  tabi hava gunesli ise dogayla ic ice yapacak bir cok seyin olmasi , KACINILMAZ OLAN  biz turk insaninin kanina isleyen  mangal keyfi....bir piknigin olmazsa olmazi pek tabiki de cubuklu pijamalar ve beyaz atletler, dolmalar , ipler, kisirlar, coban salatalarini unutmamak lazim...
doga demek piknik demek...


IKI INATCI KECI....
UCAN KAZ ...
COCUK PARKI VE MUHTESEM MANZARASI
YOK BEN PIKNIK ISTEMIYORUM DIYENLER ICIN ALTERNATIF OLARAK RESTORAN VE EKMEKCISI MEVCUT...
SPORTMEN ARKADASLARIMIZ ICIN MACERA PARKI...BEN COK ISTEDIM AMA GOBEK BUYUTMEKTEN HENUZ VAKIT BULMADIM....INSALLAH BIR GUN BENDE TIRMANACAGIMMMM.....UMARIM....

3 yorum:

crispy dedi ki...

merhaba biz geldik Vevey'e sana uzun zamandır yazmak istiyorum ama ülke değişikliği yorgunluğunu daha atamadım.Dikkat etmedm tarihine ama eğer piknik bu günse bizde gelecektik ama oğlum hastalandı gelemedik.En kısa zamanda görüşmek üzere..

Betül

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

eh bi de piknik demek biz demek...

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Bak bu cok dogru oldu :)