31 Mayıs 2012 Perşembe

FILMLER


Yine muhtesem iki film seyrettim, her ikisi de biribirinden guzel, anlamli ve trajikdi...Filmleri izlerken lutfen bitmesin biraz daha devam etsin duygulariyla izledim...

Film, yasamin icinden gercek bir hikayeden yola cikmasi, her karesininde gorsel bir solen sunmalari, sanki bir tablonun icinde hissi vermesi muhtesem., muhtesemdi....soylenecek cok sey var ama soylememek lazim buyusu bozulmasin, izleyin ve gorun...

Basrolde MERT FIRAT vardi, ne kadar guzel bir adamdir ne guzel bir oyunculuktur hayran oldum.Daha once izledigim filmlerinde de kendisini cok basarili bulmustum bir filmini daha gordum internette senaryosunu da kendi yazmis, en yakinda izlemek dilegiyle diyorum (ATLI KARINCA)..Filmin izlerken eger benim gibi aglak birisi iseniz bir kutu mendille izleminizi tavsiye ederim.....


 IYI SEYIRLER.....

Hiç yorum yok: