8 Aralık 2011 Perşembe

BANA GEREK

BANA GEREK


Bugun derse giderken nefis bir hava vardi malum,fansizca ogrenmeye calisiyorum halen ve halen, insallah birgun sokecegim az da olsa umudum var.Neyse devam edelim efenim, dort gundur surekli yagan bir havanin ardindan (buraya yeni bir ad bulundum sidikli Cenevre diyecegim nasil ama igrenc dimi ama oyle)Piril piril gunes acti mis gibi toprak ve cimen kokusu sardi etrafi.. ...kurs sonrasi eve gelir gelmez butun camlari actim gunesin sicakligi disarinin kokusu eve dolsun diye...
Yagmur yagdigi zaman sanki disarinin kasveti iceri girecekmis gibi gelir bana hemen acar kaparim caplari, ama gunes olunca kapamak istemem camlari hep acik kalsin isterim..

Gunes,iyi geliyor bana icimi disimi isitiyor.Kisin dogmama ragmen sevmiyorum kari,sogugu,ayazi.. giy ustune kat kat topacik lahana gibi gez, no no no no hic bana gore degil..
Ben tiril tiril havadar havadar gezmeliyim ,ayagimda sandelet uzerimde incecik empirme bir fistan olmali...Soylede olabilir kar da olsa yagmur da olsa ama hep gunes onlara eslik etse, sanirim bu daha iyi olur, mevsimlere de haksizlik etmemek gerek..Uzun bir anlatim oldu ben zor anladim umarim demek istedigimi anlatabilmisimdir...Lafin ozu bana gunes gerek....


Baharda yuruyus yaptigim yer,yururken ardindan kosasi geliyor insanin...


Ayni yerin sonbahardaki hali....yururken bir yer bulup cokesi geliyor...



Kis hali yok cunku yurumek yerine sogukta eve cokmeyi tercih ettim....keh keh...



BOL GUNESLI GUNLER......

3 yorum:

beste dedi ki...

ogrenirsiniz merak etmeyin sadece biraz sabir ve zaman gerekiyor:)

crispy dedi ki...

burası parc des eaux olabilir mi? Ben isviçreyi çok severim eşimin Nestlede çalışmasından dolayı çok sık orda oluyoruz.

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Hayir o park degil benim sabahlari yurus yaptigim kucuk bir park.Biz parc des eaux vives karsisinda oturuyoruz.yolun tekrar dustugunde goruselim karsilikta kahve hopurtelim :(